top of page

השחקן הויראלי- פייסבוק איך מתחילים


פייסבוק כבשה את עולמנו, זה המקום שלנו להתעדכן מה עושים חברים, או לרכוש חברים חדשים, לפרסם מוצרים ושירותים, לייצר שיח עם לקוחות וקולגות, למתג את עצמנו כאוטוריטה ולהנגיש את הידע שלנו עם ערך מוסף ללקוחות פוטנציאלים, מהם כללי המשחק שיהפכו אתכם לשחקן ויראלי מעניין ומושך לקוחות בפייסבוק

דף עסקי טוב הוא כמו מגזין אינפורמטיבי חווייתי של תחום העיסוק בו אתם פועלים, לא נמצא בו רק פרסום שירותים אלא עולם תוכן עשיר המשתף את האוהד שלכם בכל האספקטים השונים של ניהול העסק, לצד מקורות השראה/ידע מעולמות נושקים. דף עסקי מעניין מהווה מוקד משיכה, דף עסקי ממוקד פרסום שירותי העסק הוא מקור לנטישה, איך פותחים דף עסקי איכותי שהוא מגנט ללקוחות

השקיעו מחשבה בבחירת שם לדף ועיצוב פרופיל מושקע

בחרו שם משתמש ושם לדף אשר משקף מה העוקבים מקבלים כתוצאה מחברות בו, רמיזה על הערך המוסף והגדרת העסק, הדבר יסייע לעוקבים פוטנציאלים למצוא אותו בקלות

השלימו את פתיחת הדף בעיצוב באנר+ לוגו+ ססמה + משפט ההשראה

הגדירו סיפור מסגרת מעניין ושוניות המשקפות את תחומי הפעילות שלכם

חשיבות רבה יש להגדרת העסק בקצרה בלשונית 'אודות' – זה המקום לשלב את הסיפור שלכם הכולל חזון ואני מאמין אישי-אל תשכחו לשלב את כל תחומי הפעילות שאתם יכולים להציע מול קהלים השונים, הדגישו את היתרונות לעבודה אתכם ולמה לבחור בכם וסכמו עם אמצעים להתקשרות, והוספת קישורים

לדפי מותג ברשתות חברתיות נוספות כגון אינסטגרם, פינטרסט, יוטיוב ועוד

פתחו לשוניות לפי תחומי העיסוק שלכם: לשונית 'שירותים' בה הגדירו את השירותים/החבילות מסלולים של העסק, וכן פתחו לשונית 'פתקים' להעלאת פוסטים מהבלוג שלכם

במידה ויש לכם סרטונים, או חנות וירטואלית, קבוצה סגורה....הקצו לכל אחד מאלו לשונית

גלריית תמונות עשירה מושכת לגלישה בדף

פייסבוק הוא מדיה ויזואלית, הקפידו לתת לתמונות שלכם לשקף את העסק ולספר את הסיפור שלכם, תמונות מאפשרות לייצר מיתוג ויזואלי, לחשוף את הפנים של האנשים שעומדים מאחורי העסק, לשקף אבני דרך ותהליכים ולתת השראה ומודל חיקוי, לכן שלבו תמונות ברזולוציה איכותית ממתגות

טפחו גלריית תמונות עשירה ומתחדשת המייצגת את כל סל שירותים/הרצאות /הסדנאות בהתאם לאתר החברה-לא לשכוח לתת קרדיט למקור התמונה

הגדירו תכנית עבודה שיווקית לדף

אל תשכחו דף הפייסבוק נועד לקדם אתכם, לכן הגדירו לו יעדים ומטרות בתכנית שיווקית דיגיטלית סדורה לפי סדרי עדיפויות, האם הדף נועד להגדיל מכירות, לגייס לקוחות חדשים או לשמר נאמנות ולייצר רימרקטינג ללקוחות חוזרים? האם יהווה ערוץ למכירה אוטומטית וקדום אירועים וסדנאות? או שהוא הכלי המרכזי שלכם למיתוג ומיצוב כאוטוריטה?

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page