top of page

איך יוצרים פוסט מנצח בפייסבוק


פוסט מנצח הוא קצר, מרגש וקולע

תחשבו טוויטר מורחב, סביב כאב או אתגר של הגולשים ואיך לפתור זאת, פוסטים בהם יותר מ-80 מילים מקבלים אחוזי אינטראקציה והמרה גדולים פי 2 מפוסטים קצרים, לכן ספרו סיפור חווייתי, אוטנטי אישי -דיאלוג בגובה העיניים ממקום פרטי הכי מושך תשומת לב- כי הוא נותן מענה ליצר המציצנות.

השאירו מקום לעוד ועודדו אינטראקציה

תארו בעיה ופתרון באופן כללי עם פתח ליצירת קשר לקבלת עוד מידע, או הזדמנות להיפגש, זכרו האינטרס שלכם הוא להושיט יד ולמשוך את הלקוח לעסק למערכת יחסים ארוכת טווח, המירו את הלייק לתגובה והנעה לפעולה באמצעות שאלות מובנות בגוף הפוסט, הראו לגולש שדעתו מעניינת אתכם, בקשו ממנו לשתף, לתייג, לעשות דברים...ייזמו סקרים, פרסמו צ'קליסטים, עודדו אותו להירשם כדי לקבלת מדריך חינם כנגד הרשמה בדף נחיתה. מומלץ לשלב פוסטים עם שאלות פתוחות, האשטדים, וסימני קריאה אלו מקנים אופי לפוסט ויוצרים יותר אינטראקציה

תמונה שווה אלפי מילים

פוסט עם תמונה או סרטון מושך יותר תגובה מפוסט טקסט בלבד, סרטון מעודד יותר הקלקה ואינטראקציה מתמונה או אלבום תמונות. זכרו תמונה ממחישה יותר ממילים, בחירת תמונות חכמה יכולה לרגש, להסביר, לפתות, ולהניע לפעולה. שלבו תמונה/אלבום ותתייגו אנשים. בחרו רק תמונות איכותיות ואטרקטיביות הקשורות קונספטואלית למושא הפרסום שלכם הקפידו להעלות סרטונים היישר מהמחשב ולא כקישור מהפייסבוק על מנת לוודא שיפתח ויתנגן אוטומטית ב-FEED. מקום מצויין לתקשר תמונות קונספט עם מסר ממוקד הוא בבאנר ה-COVER, אותו כדאי לרענן אחת לתקופה הדבר מושך תשומת לב ומייצר אינטראקציה.

נוכחות קבועה והקשבה פעילה

בדקו מתי קהלי היעד שלכם פותחים יותר את הפוסטים שלכם, ודאגו להעלותם בזמנים אלו בתכנית קבועה. מומלץ לפרסם בשעות בהם אנשים אינם עסוקים בעבודה כגון אחר הצהריים א 17:00-19:00 או בסופי שבוע בהם אנו נוהגים להתעדכן פייסבוק היכן חברינו נמצאים פוסטים שעולים בסופי שבוע מקבלים יותר אינטראקציה מפוסטים המתפרסמים בימי השבוע האחרים.

קמפיין מפולח-הוא ממוקד וקצר

השתמשו בממשק הניהול והפרסום של פייסבוק כדי לפלח במדוייק את קהלי היעד שלכם: מיקום (מדינה, עיר), גיל, מין, תחומי עניין, דמוגרפייה, סטטוס משפחתי (רווק, מאורס, נשוי וכו'), השכלה, מקום עבודה, שפת דיבור, וכן פעילויות, תחביבים ועיסוקים, את אלו הצליבו בידע הנרכש שלכם עד כה מפרופיל הגולשים הנוכחי והתוצאות של קמפיינים שהעליתם: כמו כמה הקליקו על המודעות שלך, כמה שילמת עד עתה, כמה פעמים הופיע הקמפיין שלך, מהו אחוז הצפיות אל מול כמות ההקלקות, כמה אחוזי המרה יש לקמפיין שלך (לדוגמה, כמה אנשים הצטרפו לעמוד שלך כתוצאה ישירה מההקלקות על המודעה) ועוד. כדי לנהל קמפיין אפקטיבי עליך להיות עם היד על הדופק במשך כל זמן היותו באוויר. האם המודעות עובדות? האם יש מודעה שעובדת טוב יותר מאחרות? האם יחס ההמרה מספק? האם אני מוציא יותר או פחות ממה שהגדרתי על מנת להשיג את היעדים שלי? הקפידו על העלאת קמפיינים פרסומיים קצרים וממוקדים של כמה ימים בלבד, ועל רוטציה של פרסומות כדי לייצר עניין וגירוי.

שמרו על קשר-אבל אל תטרידו

עודדו אינטראקציה עם העוקבים, הניעו אותם לשתף את תכני הדף לחברים, שלחו אותם לאתר הבית לקבלת תכנים נוספים, , צרו שיח עירני ותוסס סביב נושאים חמים, העלו עדכונים למעריצים באופן קבוע בערך 3 פעמים בשבוע, אבל אל תעמיסו אחרת הדף יהפוך למטרד וינטשו אותו.

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page